det funkar väl (=

hejsan hoppsan! :)
kom nyss hem efter en dag på gården,
nu sitter man här med cocacola,chips&godis (a)
idag började skolan med att våran klass tillsammans med D skulle lyssna på några
tjejer från sture gymnasiet, ganska skönt att inte har lektion direkt på morgonen.
vi hade tydligen ingen sovmorgon som jag trodde iallafall..
blev att man gjorde några '' lekar '' & fylla i massa frågor.
efter det flöt dagen på som den skulle,idrott,so & slutligen musik i 2 tim. yeah (y)
skolif klockan 3 blev inte riktigt som man hade tänkt sig, haha.
ingen tobbe, ingen idrott xd blev alltså nästan inget spel alls, lamt faktiskt så
drog vidare till pizzerian med jonna typ vid kvart i 4.
ja, jag vet. jag åt pizza igår också, jag är tjock :$
gården med jonna blev det efter det, hyfsat roligt vare faktiskt.
nu sitter man här & vet inte vad man ska göra, blir nog att jag tar en
VARM & SKÖN dusch snart, kanske bada lite också =]
jag hatar SNÖ! usch och bläääää!
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0