HÄRLIGT!

Nyduschad & fin efter en otroligt härlig dag. Efter skolan var jag ute en bra stund med mina underbaraste flickor till vi drog hem till mig & käkade, senare hem till Felle med henne, Jonna & Katja där vi förblev hela kvällen, så himla mysigt tjejer! En massa girltalk & en solig dag, helt underbart! Nu är man lite smått trött & röd i hela ansiktet. Kan även berätta att min helg har varit heeelt perfekt! Att inte alla helger är såna, även söndagen var skön. Efter skolan i fredags åkte tjejerna & jag in till stan & kollade runt lite & gården, kul! Jusste, nationella i engelskan hade vi också ja, hör & läsförståelse. Kan ju faktiskt säga att läsförståelsen gick bra, men hörförståelsen däremot tvärtom. Men man får hoppas på det bästa! I lördags var det först gården innan det drog sig vidare hem till Petra för chill dricka lite, drog till Valhalla vid 1 tiden på natten med Korre, Elias, Max & Bella där vi förblev i nog 1-2 timmar innan vi drog oss vidare hemåt till mig (förutom Korre). Dagen därpå, igår då, vaknade man av att solen sken & mamma kom in & hade köpt baguetter & lite sånt till oss, så gulliig! Senare vidare bort till skansen där fullt av folk spelade fotboll medans vi (Sophie, Bella & Elisabeth) satt & snackade. Valhalla nästa där dem spelade basket & även vi tjejerna var med en stund, huehue! Hemma igen vid 7 tiden kanske då jag tog mig en snabb dusch & sedan hem till Elias där jag placerade mig för att sova. Mysiga dagar, tack till allihopa! Nu har jag väl inte så mycket mer att säga än att jag ska dra mig mot sängen nu & bädda ner mig, ha det bra!
Här slänger jag även in några bilder sen i lördags, dåliga & bra bilder men det går an!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0