onsdag 21:41

nydushad & fin sitter jag här framför datorn nu, härligt.
dagen har väl varit hyffsad okej, först upp till vårdcentralen för att ta nya
levervärds prover vilket jag får reda på hur resultatet blev imorgon & sen
var det bara no, so & bild kvar i skolan. en stund efter att jag kommit hem
kom min syster med leo och lilla ebba hit, jätte mysigt.
halv 7 tiden traskade jag & petra oss ner till gården en stund, blev inte att
vi stannade där sålänge i vilket fall som, knappt en timme kanske? xd
men fort jag kom hem igen så slog jag mig ner & kollade på minuten
en stund innan jag hoppade in i en varm & skön dusch & nu sitter jag här :)
snart ska nog ta & kolla lite på svenska lathunden jag fått från skolan där
det förklaras vad en novell, krönika, insändare osv. betyder & hur man skriver de.
har ju trotts allt andra delen av svenskan i nationella imorgon att avklara.
sen blir det nog sängen för min del.
pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: michelle

fin header du har!

2011-02-09 @ 22:29:09
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0