samhäll ledarskap

shabba tjena hallå!
dagen började med att jonna väckte mig genom att ringa mig vid 8.
tappe för vi skulle ju tagit bussen då, illa. men det löste sig för vi
tog bussen vid 9 istället så vi var väl på sannarp runt 10 tiden.
fick vara med på 1ans historia, engelska & naturvetenskap, verkade
faktiskt ganska bra om jag ska vara ärlig.
efteråt tog vi bussen in till stan och vidare från stan hem till mig.
myste en stund tills hon skulle hem vid 4 tiden då jag lite senare
gick te affären med mamma & köpte en massa gotte!
tog mig an att kolla på grown ups också, ganska rolig faktiskt.
babe kom te mig vid 10 tiden kanske, vi tog en skön dusch & nu sitter
jag här medan min sötnos ligger i sängen med min mobil, hihi (:
nu ska vi nog mysa till prison break med massa godis, toppen!
pusspuss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0