SJUK! :(

nu är det torsdag & jag är ledsen för att jag inte bloggade något igår.
vaknade upp igår med min älskling & kände att min hals gjort otroligt ont.
så det blev ingen skola för mig igår, inte idag heller för den delen.
nanade hos elias igår iallafall & tog bussen 09.37 hem imorse.
nu sitter jag bara här & degar & har verkligen ingenting att göra & har så
jävla ont i halsen fortfarande, seg i hela kroppen & ont i huvudet med :/
har suttit & funderat så huvudet knakar på vad jag ska gå för linje & vilken
skola utan något resultat, detta är så himla svårt!
idag blir det kanske att man drar & kollar på tjejerna när dem spelar
innebandy, det beror på hur jag mår & om jag ens kan komma dit ;o
nej men nu ska jag vila lite så får jag se sen hur jag mår.
pusspuss♥



Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

Hejsan! :)

Vi har dagens blogg på våran blogg, anmäl dig gärna eftersom du kan vinna något roligt och bra! :)

Ha det bra! :)

2011-01-13 @ 20:45:43
URL: http://therewasonlytwogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0