Peking tillsammans med flickor

Tjena snyggingar, här kommer jag igen mitt i natten. Dagen har varit toppen! Började med att jag tog bussen in till stan med Felicia där vi mötte upp Nellie, Katja och Jonna. Drog till Peking och åt gooood buffé. Jätte gulligt när dem allihopa ställde sig upp och skrattsjöng ''Jag mår hon leva'' till mig, HAHA! Senare kom även Sophie då vi tog en shopping runda, inte min dag idag för shopping men kamade allt in en skjorta, dry shampoo och en jätte fin klänning/tunnika som jag köpte till mamsingen. Ett fint armband fick jag från söta Sophie, mycket fint eftersom att jag valde ut det själv hihi. Väl hemma sen åkte jag med syrran, barnen och mamma till Spånne och smaskaade i oss ett och annat, så nu är jag proppmätt och jag menar det! Nu nästan precis stack Nellie och Felicia som jag har varit med resten utav kvällen/natten. Spel och godismys! Nu ska jag slänga mig i soffan och glo tv, pussen!
Mysiga bilder sen idag:)

Kommentarer
Postat av: Sarah Ahlsten

Hej hej vad trevlig dina poster verkar. lär med all säkerhet läsa igen! =) Hoppas du har en trevlig vardag :)

2011-06-27 @ 12:51:01
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0